Wednesday 30 September 2015

Salata od rukole i plavog sira


Treba mi dobra priča o salati za recept za salatu… Ali nije lako smisliti dobru priču za salatu. Koliko dobrih priča je uopšte zasovano na salatama? Da vidimo: Pepeljuga je imala bundevu, ali mislim da je niko na kraju nije pojeo pošto se raspala na sred šume u ponoć. A šta kažete na onu staru englesku priću o Džeku i čarobnom pasulju? Ne odgovaraju ni jedna ni druga priča jer moja salata niti ima bundevu niti pasulj u sebi.
Pa hajdemo onda malo da pričamo o siru. Moram priznati da ja svu hranu jednako volim (osim što sam od malena u nekoj vrsti svađe sa karfiolom i nikako da se pomirimo), ali sir je poseban. Ono što ja volim kod sira jeste to što ima toliko različitih sireva da jeste dve razlićite vrste sira je skroz drugi doživljaj. A dobro je uvek kada su stvari različite i raznovrsne, a posebno u ishrani. Sir nije moja omiljena hrana ali to je samo zbog toga što ja nemam omiljenu hranu i ne želim da potcenjujem nijednu namirnicu (i čak ako neko može da mi predloži kako ću zavoleti karfiol, rado bih to želela da čujem), ali pre nekoliko dana mi je u posetu došla nejdna od mojih najboljih drugarica koja apsolutno obožava sir. Prosto se divim ljudima koji sa velikim entuzijazmom uživaju u siru i vinu. Samim tim, kada mi dolazi moja miljenica sira ja ne mogu a da joj ne serviram barem nešto sa sirom. Recept za danas je namenjen svima, ali posebno onima koji sir obožavaju i vole da uživaju u njemu (a red je i malo salate da se jede).

Salata od rukole i plavog sira


Vreme: 5 min
Teškoća: Lako

Sastojci

100g rukole
10 čeri paradajza
100g plavog sira
Ekstradevičansko maslinovo ulje
Sirće (it. aceto balsamico)


Operati salatu u procedite dobro. Čeri paradajz iseći na polovine i četvrtine ako je veći. Paradajz ubacite u posudu sa rukolom pa dodati sir iseckan na kocke. Začiniti sa maslinovima uljem i sirćetom.

No comments :

Post a Comment